Jump to content

Congratulations! Our site's huge engine update is finally here! Enjoy 1.5 growth in number of users online, 3 times more page views, as well as vastly increased quantity of uploaded content.
We've added new servers due to high load. ENJOY! You are on a new FAST server.

Welcome Guest, Register to Remove this Message!


Sign In  Log in with Twitter

Create Account
Welcome to HomeGrown Freaks - The #1 Online Adult Community, There are many great features that are not available to guests at HomeGrownFreaks.
  • Show off your favorite HomeGrown videos and Pictures to the world
  • View post created by the most elite homegrown bloggers on the net!!!
  • Free access to thousands of Homemade, amateur, & voyeur pictures.
  • Free access to thousands of Homemade, amateur, & voyeur videos.
  • Pictures and videos of Freaks on facebook, Tumbler, Twitter, etc.
  • Chat room access...and much, much more!
 
Guest Message by DevFuse

Photo

college boys fucking my girl

* * * * - 17 votes

66 replies to this topic

#1
blackman3005

blackman3005

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • Pip
  • 35 posts

*
POPULAR

  • 1066

Loading

Loading

Loading
couple of boys my girl knew at college, she said she was going out to the club with her girls she came back looking a mess and handed me this video. love how this dude is on the phone with his girl in one of the videos

#2
ILLA 2.0

ILLA 2.0

    XO (CVN-82)

  • Captain [Officer.O-6] CAPT



  • 1564 posts
lol well thats fucked up


#3
magicjohnson

magicjohnson

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 52 posts
think she may have created a mutt in the first vid...nigga gravy in all up in her


#4
hittman5000

hittman5000

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 13 posts
and she still your girl?? wow!!! lol

#5
apureterror

apureterror

    HGF USER

  • SO1 [DEVGRU/E-6]


  • 1500 posts
thanks

#6
dirks

dirks

    HGF USER

  • [E-4L.Establisted]
  • 0 posts
5 star for this shit. some of the hottest vids on this site. true amateur shit.. only thing would of made it better is to see that chicks face.

not really believing its your girl tho. if it really is. post up some more vids

#7
Onan1988

Onan1988

    HGF USER

  • [E-1.Recruit]
  • 1 posts
The last of the three videos is hot! With the guy calling and the dog.

#8
delite7

delite7

    HGF USER

  • Lt. [Officer.O-3]



  • 757 posts
They all went up in her raw!!!

#9
forest1965

forest1965

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 11 posts
Maybe you should get a new girl!

#10
gnrrules123

gnrrules123

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 9 posts
thanks!

#11
Mychal202

Mychal202

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 25 posts
wow smh

#12
dirks

dirks

    HGF USER

  • [E-4L.Establisted]
  • 0 posts
is it the same chick in all 3 vids?

#13
Frank2bad

Frank2bad

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 549 posts
funny how you seem so cool about this whole thing.

#14
bondsavingsbond

bondsavingsbond

    HGF USER

  • [E-1.Recruit]
  • 5 posts
LOL @ the dog in the 3rd vid.

#15
Based_God

Based_God

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 13 posts
it look like she shot all these videos the same day cuz she got on that same shirt, shes a true tramp G.owens.gif


let me get her contact so i can fuck her face


swag

#16
HermeticGangsta

HermeticGangsta

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 20 posts
BULLLLL SHIT

Nigga, this wasn't in the same day.
the first two videos its the same dude, same fucking dorm,
yet she's got different colored thongs in them, first one is pink, second one is black.
You need to stop lying, breh SMH

#17
dummy dum

dummy dum

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 74 posts
dam

dam

#18
TQNASTY

TQNASTY

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 60 posts
this video so boring i forgot it was on lol

#19
DGANGSTA

DGANGSTA

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 124 posts
LOL THAT NIGG DIRKS A FOOLLLLL 100

#20
bladerunnerman

bladerunnerman

    HGF USER

  • [E-4.Establisted]
  • 170 posts
LOL....last vid ain't working though

#21
dirks

dirks

    HGF USER

  • [E-4L.Establisted]
  • 0 posts

LOL THAT NIGG DIRKS A FOOLLLLL 100


fuck you talkin about? G.wtf1.gif 'gangsta' lmao_001.gif G.LMAO.gif

#22
roBoy

roBoy

    HGF USER

  • [E-1.Recruit]
  • 1 posts
shit make me not wanna have a girl bitches is shady but hell i aint got much room to talk

#23
life84

life84

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 113 posts
right...this is your girl....fuck outta here ol lying ass nigga

#24
sexgod69

sexgod69

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 21 posts
DAMN! GOTTA GET ME A SNOW BUNNY! i had an opp to fuck one but she ran back to her X that she hate and fucked up our little playtime days..........FUCK! lol

LMAO@ dude falling in love in the video

#25
InspectahDeck718

InspectahDeck718

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 581 posts
damn, is this your homegirl, or your girl girl, like wifey type?

#26
damanguy

damanguy

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 36 posts
iaint seen too many amatuer ponos with (true) discriptions so i think yur also makin shit up. i gotta give ya creadit for your tryin thogh.

more importantly,
good post.

#27
damanguy

damanguy

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 36 posts
I DIDNT KNOW MICKY ROUEK HAD A DAUGHTER

#28
london dappa dan

london dappa dan

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 117 posts
if she is still your girl you my friend have failed at life

she was getting straight pounded in the last vid

dude was even sipping on some pepsi while all up in your womans guts!!!!!

good drop though

peace

#29
Bone4176

Bone4176

    HGF USER

  • Chief The Hard Way/99 [E-7/CPO] (SSBN99)


  • 1134 posts
she gotta nice ass for a white girl i would beat but lookin at her get raw dick by both them dudes i'll pass G.nono.gif

#30
D-Nice23

D-Nice23

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 8 posts
was good wit her info??? im tryin to hit dat? pussy looks good

#31
Soul

Soul

    HGF USER

  • [E-4.Establisted]
  • 140 posts
Nigs be killing me with this raw shit! You in know the smutt is a hoe and you still risk ya life. LOL to each his own good vids but invest in a rain coat son!

#32
BGDK41

BGDK41

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 212 posts
Dude, you're a cuckold.

#33
adm

adm

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 201 posts
damn

#34
iwannacuck

iwannacuck

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 15 posts
Great vids, keep 'em coming!

#35
Cinque

Cinque

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 382 posts
The last guy worked it the most, went for a long time too

#36
Poppadoo

Poppadoo

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 98 posts
Dude fuckin with the dog on the bed! See that's how that freak shit starts!

#37
KillaH Models

KillaH Models

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 357 posts
you stay clowning my dude

#38
starandbuckwild

starandbuckwild

    HGF USER

  • [E-4.Establisted]
  • 186 posts
that bitch did everyone raw......she got aids

#39
nastybitch

nastybitch

    HGF USER

  • [E-4L.Establisted]
  • 80 posts
last video while dude was on the phone = fapfapfapfap madjerk.gif

#40
HomeGrownKing

HomeGrownKing

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 454 posts
funny ass title man lol

#41
Mr.G-Roy

Mr.G-Roy

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 539 posts

The last of the three videos is hot! With the guy calling and the dog.



ROTFLMMFAO................................... This nigga smashin yo girl while on the phone with his! And he has the dog in the bed with them! Smh...... Please tell me you beat this bitch ass and sent her packin! And it looks like she had the same shit on in all three videos! So I think she did all this shit in the same day!

#42
Ranger kid

Ranger kid

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 21 posts
ur a stupid ass nigga
lmfao

#43
ageofthemooch

ageofthemooch

    HGF USER

  • Chief The Hard Way/99 [E-7/CPO] (SSBN99)



  • 1195 posts
Ya'll must really be close. My female friends won't admit they're fucking a guy until they turn up pregnant. Lol.

#44
nickdick_2007

nickdick_2007

    HGF USER

  • [E-4.Establisted]
  • 129 posts
lmao. i didnt even notice the dam dog in the last one loll

#45
E's So Nasty

E's So Nasty

    HGF USER

  • PO2 [E-5.Veteran]
  • 333 posts
good shit

#46
MCFLyy

MCFLyy

    HGF USER

  • [E-1.Recruit]
  • 3 posts
LOL DID YU SLAPPP HER ? LOL IF NOT #WTF SON
P.S TELL HER TO COME TO MY COLLEGE happy.gif

#47
KINLOC

KINLOC

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 68 posts
I hope your just her pimp homie. Good vid tho

#48
b-stro

b-stro

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 81 posts
you like that ur girl's a hoe lol.

#49
who me

who me

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 781 posts
yeah she went out an got CLUB LML, she was a nice jump off

#50
trasman1134

trasman1134

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 7 posts

couple of boys my girl knew at college, she said she was going out to the club with her girls she came back looking a mess and handed me this video. love how this dude is on the phone with his girl in one of the videos



all i can say is AIDS

#51
tripleap00

tripleap00

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 25 posts
oh shit

#52
theone02

theone02

    HGF USER

  • [E-1.Recruit]
  • 4 posts
she must got that fie ass pussy bc everybody fucking her

#53
horror957

horror957

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 8 posts
Yo Im trynna find more of this girl can anybody help?

#54
uurrmmomm

uurrmmomm

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • 110 posts
nice

#55
emamsa

emamsa

    HGF USER

  • [E-3.Sr Member]
  • Pip
  • 68 posts
some hot shit!

#56
rjmozie

rjmozie

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 553 posts
great vid

#57
Red_I

Red_I

    HGF USER

  • PO1 [E-6.Respected]
  • 621 posts
damn her shit must be good

#58
Bootyman58

Bootyman58

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 6 posts
The guy in the first video should be arrested for covering that perfect ass. Should be a felony.

The 2nd video makes me think the guy is sitting on a throne getting his dick serviced.

The guy in the 3rd video should not have his ass on the phone when there is a fine ass in his bed to work on. The girl is a great dick rider and looks like she loves sucking dick. 2 thumbs up.

#59
god emcee

god emcee

    HGF USER

  • [E-2.Jr Member]
  • 7 posts
man, this is seriously sum good shit. yo girl is bad as hell and a true dick pleaser. you're a lucky man. i love these white sluts that love niggas..

#60
illmatic3456

illmatic3456

    HGF USER

  • [E-4.Establisted]
  • 151 posts
wow to the story and the bravehearts in it



Reply to this topic



  




Sex Cams | Adult Chat | Live Sex Cams

Restricted To Adults
If you are the original creator of content featured on this website and want it removed, please contact support.
HomeGrownFreaks.net is not in any way responsible for the content on this site. ALL content is uploaded by users.
Send all support requests to our contact page with the subject: "Removal Request" and a link to the thread.

© HomeGrownFreaks.net, 2014 | FAQ | Terms and Conditions | DMCA | 2257 | RTA Rating | Report Abuse | Contact Us | Join Our Staff | Advertise